mandag 14. juni 2010

Reddikene er klar til å spises

Var ute i dag for å ta en titt under fiberduken i kjøkkenhagen for å se hvordan det sto til med reddikene, og de var uten tvil klar til å spises. Store saftige reddiker.
Tok inn en bunt på en 10-12 stykker, men det vises jo ikke at jeg har vært å forsynt meg i åkeren.
Er jo helt sykt hvor mye reddik det egentlig blir av bare en liten pose med frø.
Sikker på at det iallefall er 2-300 stykker, og det etter at jeg først har tynnet reddiken. Egentlig så skulle jeg jo bare ha sådd i to omganger slik at vi hadde hatt reddik hele sommeren, men det ble nå ikke slik.
Tror det blir mye brødskive med hvitost og reddik fremover.
Er nok også en del venner og bekjente som kan se frem til en bunt på døra.

3 kommentarer:

  1. Det er godt noen i familien har "grønne fingre" Jeg kan takke Sverre for at hageblomstene lever....

    SvarSlett
  2. Heia!!

    Må bare tips deg om den her, virka super for gravide og damer med bekkenplager!

    http://www.life-sleep.se/se/article.php?id=15115&art=3435973

    Håpa alt e bra, reddikern ser nammis ut!

    Linda

    SvarSlett